söndag 13 maj 2012

Dålig vecka men bra helg

Hej hörni. Jag är så himla glad att den här veckan snart är över. Den sög nämligen rätt rejält. Helgen var bra dock, i alla fall fredags kväll och lördag. Här har ni min vecka i plus och minus.

Dåliga saker denna vecka:
  • Teresa och jag var jättesega med vår språksociologuppsats. Dumma På Spåret bara förstörde allt.
  • Jag är extremt fattig. Alltså EXTREMT.
  • Jag saknar Christian så mycket att jag håller på att bli tokig. Bajsamerika.
  • I fredags var jag tvungen att hålla ett tal. Jag hatar att hålla tal.
  • Det har regnat jättemycket.
  • The Secret Circle blev nedlagd.
  • Jag har haft huvudvärk typ hela veckan.
  • Skolan är skittråkig.
  • Jag har knappt kunnat sova något på hela veckan eftersom dumChristian inte är här.  

Bra saker denna vecka:
  • Peter var här i helgen!
  • På Spåret är kul.
  • Har varit massa spännande säsongsavslutningar på mina favoritserier. The Vampire Diaries slutade med värsta chockgrejen! Kuuul!
  • Jag är klar med nästan allt plugg! Bara en bok kvar att läsa, och två hemtentor förstås, men det låtsas vi inte om.

Inga kommentarer: