måndag 20 juni 2011

Day one

Nu har jag jobbat min första dag för sommaren. Bara 38 dagar kvar! Jabbadabbadooooo! Fast, efter de här 38 dagarna kommer jag vara ca 30 000kr rikare. Det känns faktiskt bra på riktigt.

Dagen gick bra i alla fall, började jobba efter lunch (efter det sedvanliga tjaffset med inloggningar och sådant) och hade nästan bara jättelätta ärenden. Är inte heller den nyaste på jobbet längre, det har kommit fyra nya sommarjobbare.

Har haft några härliga lediga veckor sedan jag slutade skolan. Peter tog studenten, Sara var på besök och det har mest varit soligt och varmt.

Nu känner jag mig lite sliten så ska läsa lite Hunger Games och ta det lugnt.

1 kommentar:

Teresa sa...

Jag har bara 28 dagar kvar. Yay. Känner mig helt orealistiskt bitter. Önskar jag vann ett par, tre mijoner på lotto för då skulle jag säga upp mig och bara göra roliga saker på sommaren.