torsdag 2 juni 2011

Mer Mortal Instruments

Ojojoj. Forumet på The Mortal Instruments imdb-sida är i uppror. Jamie Campbell Bower har blivit castad som Jace och folk är arga. Alltså, riktigt, genuint upprörda. Tycker att det är lite roligt, och rörande på något sätt. Att folk är så fruktansvärt ledsna över att deras favoritkaraktär i en bok inte ser ut som de har tänkt sig. Jamie ser inte alls ut som jag hade tänkt mig att Jace skulle se ut heller, men jag gillar honom som person (har följt hans twitter ett tag, konstigt nog den enda person jag någonsin har följt på twitter) och jag tycker att han är rätt snygg. Bara han klipper håret och tränar lite så att han inte är så tanig.


Annars då? Har sommarlov! Firade detta idag med middag med klassen på Snerikes. Mycket trevligt. Imorn åker jag hem till Vässan. Skönt!

Inga kommentarer: