onsdag 21 juli 2010

Engelska B

Har hittat ett preliminärt schema för hösten. Herregud, vad det är mycket att göra. Lektioner varje dag, måndag-fredag. Det är jag inte van vid, men jag känner mig ganska taggad att börja igen faktiskt. Jag läste också att jag får välja mellan en delkurs i engelsk litteratur och kultur och en i amerikansk litteratur och kultur. Lutar mer åt amerikansk faktiskt. Jag är helt ärligt inte särskilt intresserad av att läsa Shakespeare. Joyce Carol Oates låter mer spännande.

Annars känns det som att den här veckan snabbspolas. Imorn är det redan torsdag! Älskar torsdagar.

Ikväll ska jag grilla med mina tjejkompisar. Länge sedan vi gjorde nåt bara vi, det ska bli roligt.

1 kommentar:

Teresa sa...

Ja, fatta, över 170 katter som måste avlivas! Börjar nästan gråta bara jag tänker på det. Men jo, att hitta på passande taggar är rätt terapeutiskt, faktiskt. Du borde prova.

P.S. Lätt att skriva i en ordverifiering när 'bilden ej kan visas'. Fick använda handikappfunktionen. Funkade inte ändå, så fick ändå ladda om hela fönstret. Men whatever.