torsdag 19 april 2012

Ny kändiscrush

Matt Bomer. Jag såg de första avsnitten av White Collar häromdagen. Den är okej, inte riktigt min typ av serie egentligen, men alltså Matt Bomer. Jag är lite kär i honom nu. Charmigare snubbe får man ju leta efter. Var alldeles nyss tvungen att se ett Glee-avsnitt där han gästspelade. Jag tittar inte på Glee just nu, får perioder när jag inte klarar av serien, men nu hoppade jag fram typ 10 avsnitt bara för att få se Matt Bomer, och blev ännu mer förälskad. Han gjorde Gotyes "Somebody that I used to know", och även om låten blev lite förstörd av gleeifieringen så kunde jag inte riktigt låta bli att spola tillbaka några gånger bara för att få titta lite till på honom. Så ja. Matt Bomer. Ville mest säga det.


2 kommentarer:

Malva sa...

Jag var och såg "21 jump street" igår och fick en crush på Channing Tatum?! Så himla konstigt. Tror dock att själva biostämningen bidrog. Kan inte tänka mig att jag skulle sitta och kära ner mig i honom hemma i soffan. Känner mig lite smutsig nu...

Teresa sa...

Really? Matt Bomer?