torsdag 26 april 2012

Uppdatering

Alltså, att ingen har kommenterat på katten? Jag skrattade typ i en kvart när jag såg den. Jaja, tråkmånsar.

Idag är det torsdag, regnet öser ner, jag tvättar och Christian är i Västerås och kommer inte hem förrän imorn, så jag tänkte att jag lika gärna kunde blogga lite. Tycker att vi tar en titt på vad jag har pysslat med sedan sist, ut min iPhonekamera.

I fredags åkte jag hem till Västerås. Åt svingod risotto och myste med Lennon.

På lördagen bar det av till Örebro. Här är Malva på tåget.

Örebro var superduperfint! Vi hade lite tråkigt väder, men det var trevligt ändå.

Här bor Sara och Jens. Världens gulligaste lilla torp. Blev lite avundsjuk.





Hälsade förstås på Jenny också! Hon bodde också så himla fint. Blev avundsjuk där också!

På kvällen åt vi plockmat. Sallad, vitlöksbröd, tzatsiki, ost och sånt gott.


Egentligen skulle vi gå ut, men vi stannade inne på torpet hela kvällen och drack vin.

Vi hittade en kattapp. Tycker fortfarande att det är typ världshistoriens roligaste grej.

Sen åkte jag hem till ett vårigt Uppsala.

Alltså, den här parken. Världens finaste. Går inte att fånga på bild hur vackert det är med skilla överallt.
Och här är Christian med några katter. Det var allt!

1 kommentar:

SARA, sa...

Jag skrattade!! Är ju så söt. Och kattappen är rolig också. Fast tror typ att jag inte hade reagerat om du inte nämnt katterna. De smälter liksom in i bakgrunden. kram!