torsdag 21 april 2011

Flytt

Vi flyttade igår, jag och Christian. Och hans föräldrar och Johan. Alltså, det finns inget mer utmattande än att flytta. Vi var igång från elva till nio och det är fortfarande kaos i lägenheten. Vi åkte hem till Västerås när vi hade fått in allt i lägenheten och monterat soffa och så, och jag somnade på två sekunder redan klockan elva. Men åh vad det är kul att ha en egen lägenhet! Längtar tills på måndag då mamma och pappa åker upp med oss, vill packa in allt och göra det fint. Och åka till IKEA, förstås. Ska gå på stan med Malva imorn, men har lovat mig själv att hålla i pengarna så om jag ska inredningsshoppa får jag nog hålla mig till Myrornas. Så himla glad just nu!

1 kommentar:

Teresa sa...

Skoj! Ser fram emot att få komma och hälsa på sen när ni fått i ordning lite.

Ordverifiering: basbus.