måndag 2 maj 2011

Ojojoj

Herrejesus vilken helg. Halva Västerås var här, vi (tjejerna) hade världens trevligaste middag med grekiskt tema i fredags, och så upp tidigt på lördagen, champagne och jordgubbar till frukost i ekonomikumparken (tillsammans med en miljon andra studenter), fest i lägenheten med trevliga, konstiga och bra personer (sjukt mixat), kebab och Nowhere Boy (åh vad fin den är) igår, fisksoppa med knäppkillarna (de skulle ut IGEN), ett How I Met Your Mother-marathon med mig själv tills Christian kom hem och jag vågade sova, och idag har jag inte skrivit hemtenta men däremot städat, handlar och pantat en hel del burkar och flaskor och lagar just nu djävulskyckling (sjukt hungrig).

Hemtentan ska in på onsdag klockan 14.15. En fråga måste jag skriva idag. Synd bara att jag är så sinnesjukt trött.

2 kommentarer:

Sara sa...

Det låter som en bra helg. Grattis till flytten! Jag kommenterade på ditt förra inlägg men det verkar int har funkat... GRATTIS! Kram

Anonym sa...

Ja shit vilken helg!! Borde fan ha kommit på torsdagen men för fasen det tar vi igen nästa år neighbour! ;) Puss MAJA