söndag 3 april 2011

Söndag

Lite dålig på att blogga för tillfället, sorry. Mycket att göra, orkar inte, allt sånt där, ni vet. Har haft en ganska rolig vecka, läst en del och varit på pubrunda med litteraturklassen. I helgen har jag hängt hos Christian och läst Wuthering Heights för kanske femte gången. Fy vad bra den är. Vi ska diskutera den på ett seminarium imorn och jag längtar faktiskt.

Annars går jag mest och längtar efter att flytta. Christian vill att vi ska åka till alperna om två veckor men det är ju omöjligt på fler sätt än ett. Hade ju varit rätt kul att åka iväg, men saknar tid, pengar och ännu mer tid.

Nu ska jag ta en liten tupplur. Är rätt sliten idag, fast vet inte varför. Var hemma och tittade på Supernatural igår, fast somnade sent. Jaja.

1 kommentar:

Teresa sa...

Har du bestämt om kursen? Jobbade när jag fick ditt sms igår så jag orkade inte svara förrän jag kom hem (därav det sena svaret).