söndag 27 mars 2011

Sommartider

Men hallå! Ska man ställa om klockan idag? Varför berättar aldrig någon sånt här för mig? Tur att jag råkade höra det i affären idag, annars hade jag ju kommit för sent till skolan imorn och grejer. Hade ju varit väldigt jobbigt. Väldigt. Otroligt hemskt. Man får ju inte missa föreläsningar liksom. Går inte.

Fredagen var den längsta dagen på väldigt länge. Upp i gryningen för att skriva tenta (gick nog okej), sedan träffade jag Teresa. Vi åt god lunch på Texas Longhorn och letade böcker och jacka runt hela stan tills vi båda hade sjukt ont i fötterna. En fika på det, och sedan tog jag en runda på Myrorna innan jag gick hem. Köpte en jättefin vas. Den såg egyptisk ut. Ska ha färska blommor i den hela tiden i vår lägenhet.

Hahahahahaha. Som att det kommer att hända.

På fredagskvällen spelade jag Risk med Sebastian och Martin i min korridor. När vi hade spelat i 6 timmar och brädet såg likadant ut som efter första rundan så gav jag upp. Cyklade hem till Christian och har nog aldrig tyckt att det var skönare att somna.

Igår var vi på bio. I am number four. Den är ju uppenbarligen till för Twilightpubliken, storyn var i princip likadan förutom att killen var en alien istället för en vampyr och att man slapp Bella (världens drygaste karaktär). Den var alltså bättre än Twilight, men det är ju i och för sig inte direkt en bedrift. Underhållande i alla fall.

Nu: Frankenstein.

1 kommentar:

Teresa sa...

Hahahaha, jag har precis sett VÄRLDENS I SÄRKLASS SÄMSTA TRAILER någonsin! http://www.youtube.com/watch?v=U87zVkIXNI0&feature=player_embedded

Pinsamt. Fast roligt. Fast tragiskt att det ens finns en trailer på en så uppenbart usel film.

Ordverifiering: temuffle.