fredag 8 juli 2011

Äntligen fredag

Efter den kanske mest händelselösa veckan i historien är det äntligen, äntligen, äntligen fredag. Och imorn har jag min maskeradfest. Ska bli så himla roligt! Jag hoppas att folk har varit riktigt fantasifulla med sina utklädnader, ska bli kul att se allting.

Efter jobbet ska jag hem till Christian, och sedan kanske ta en liten tur ner på stan och titta på fincruisingen. Inte för att jag vill se bilarna, mest för att jag vill vara ute i det här fina vädret och träffa vänner. Sedan ska jag sova . Precis så länge som jag vill, utan några väckarklockor som stör.

Bara 75 minuter kvar.

3 kommentarer:

Teresa sa...

Nu börjar min arbetsvecka ... De närmsta sju dagarna slutar jag (i ordning) 23:20, 22:30, 23:20, 21:30, 23:20, 20:30 och 16:00. Känner mig inte ... jättepeppad.

Men hördu, låter kul med allt du ska hitta på i alla fall! (Och även om det låter sarkastiskt så var det faktiskt inte menat så.) Have fun!

Teresa sa...

Är det gräsligt att jag tycker att den här versionen är minst lika rolig som originalet? http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Gm4UAt_bKwo

Sara sa...

hur blev festen? kram!!