torsdag 14 juli 2011

Vecka fyra

Fjärde veckan på jobbet, fyra kvar efter denna. Den här veckan har flygit fram, redan torsdag och ikväll kommer Christian hem. Saknar honom under veckorna. Jag har pendlat mellan att bo hemma hos Christian och hemma hos mig den här veckan. Två gånger har jag cyklat till och från Bjurhovda. Det är en mil mellan Bjurhovda och Hacksta. Känner mig duktig.

Imorn ska jag se Harry Potter. Yay! Hoppas den är så bra som recensionerna säger.

Maskeraden i lördags var superrolig! Hade tyvärr ingen kamera själv, men har snott några bilder från Kicki.


Alltså... den där dräkten var lite stor tror jag. Jag har alltså inte skaffat silikonbröst.


Jag tyckte att Malvas Gaga-kostym var absolut bäst. Linus som präst var rätt bra också.


Christian var en.... tyroler? Tyrol? Eh. Tror han mest var glad över en ursäkt att kunna köpa det där gigantiska ölglaset.



Gaga utan gaga-hår och kanske världens tjockaste Batman.

1 kommentar:

Sara syster sa...

Jag sag bilderna pa din facebook, sa himla roliga jag dog. Harry Potter ikvall, ha sa kul! Det ska jag. Har langtat asmycket. kram