måndag 14 november 2011

Hemmahelg

Har varit hemma i helgen. Hängt med familjen, sett lite Downton Abbey och varit på födelsedagsfest. Firat fars dag idag, förstås. Avslutade helgen med att kratta löv i trädgården. Otroligt roligt. Verkligen. Men, förutom lövkrattningen så har det varit en riktigt bra helg.

Jag är lite arg på Jenny dock. Nu har hon fått mig att börja följa ytterligare en serie. Jag har ju inte tid för det här!! Men, nu blir det ju i alla fall midseason breaks, så serierna pausar ända fram till januari. Sjukt trist, men ändå rätt bra för mig som har ungefär tre ton skolarbete att få klart innan januari.

Ja, det var väl allt, typ. Ville bara uppdatera mina ca tre läsare litegrann. Jag lever och frodas! Och, imorn släpps den första, riktiga trailern för The Hunger Games. YAY! Så spännande.

2 kommentarer:

Teresa sa...

Bra att du lever och frodas. Började bli lite orolig. Hade även tänkt föreslå att vi skulle träffas i helgen, men om Peter är på besök så förstår jag att det nog inte funkar så bra.

Även sjukt imponerad av att du strax är klar med din c-uppsats! DUKTIGT!

SARA, sa...

Tre saker:

Tyckte också HG trailern var jättebra
Nej, betyder det att Grey's har uppehåll? Var ju så spännande, enda bra avsnittet hittils
Kepler låter lite som Kepner

kram