måndag 14 november 2011

Tidig kväll

Jag har haft den tråkigaste måndagen i mannaminne. Hade ett seminarium imorse, kom hem vid tolv och placerade mig i soffan. Sedan dess har jag inte gjort många knop. Lagat lite mat, bakat kladdkakemuffins och seriesnusat. Men, det behövs ibland. Jag ska gå och lägga mig nu (senast jag gick och la mig innan 12 måste ha varit när jag jobbade i somras), så att jag kan vakna i hyfsad tid imorn. För, den här veckan har jag mycket att göra. Har tänkt att skriva klart min c-uppsats, till exempel. Känner mig ganska pepp faktiskt. Något annat som är pepp är att Peter ska komma och hälsa på i helgen. Så, det får bli extra motivation att jobba hårt den här veckan så att jag kan vara helt ledig i helgen.

Är OTROLIGT förväntansfull inför 23:e mars och The Hunger Games efter att ha sett den första trailern. Hade förväntat mig att jag skulle bli besviken, men jag blev positivt överraskad. Bara fyra månader kvar!

1 kommentar:

Jenny sa...

Men vadå.. vad ska du göra när du är klar med c-uppsatsen då, ta jullov? :)