måndag 5 mars 2012

Och hon ska vara den konstnärliga i familjen?

Jag och Jenny spelar Draw Something. För er som inte vet vad detta är så är det alltså ett spel där man ritar teckningar till varandra, och så ska den andra gissa vad man har ritat. Som Pictionary alltså, fast på mobilen. Jag antog att Jenny skulle vara rätt bra på det här eftersom hon faktiskt är duktig på att måla på riktigt, men där hade jag fel. Här får ni en bild hon ritade. Ni får gärna gissa, så får vi se om det är jag som är puckad eller Jenny som suger på det här spelet.

7 kommentarer:

Bruden sa...

Om det är meningen att man ska använda sig av bokstäverna under bilden har jag verkligen ingen aning. Är det en bil, en buss, en bänk eller vad på bilden?

Malva sa...

Miley såklart!

Teresa sa...

Miley! Fast inte lika imponerande när Malva redan hade svarat... Men jag listade faktiskt ut det utan hjälp.

Sofia sa...

Jeanette: Eller hur, hur ska man kunna veta?

Malva: Men åååh, du är så himla tråkig när du ska vara duktig och gissa rätt på en gång...

Teresa: Snyggt jobbat! Men lite tråkigt att du gissade rätt också, hade hoppats att alla skulle hålla med mig och säga att de inte fattade någonting...

Teresa sa...

Men hade det inte stått 10 km så hade jag inte fattat nåt alls. Du kan ju alltid trösta dig med det.

Rebecka sa...

Jag kunde också utan att läsa kommentarerna :) Sorry Sofia, kan hålla med dig om att målningen inte håller hennes vanliga standard dock ;)

J. sa...

Jag säger bara: mohaha!!!!