onsdag 25 augusti 2010

Raindrops keep falling on my head

Det bara regnar och regnar. Egentligen tycker jag att det är ganska mysigt. Tycker lite synd om Christian som har gett sig ut på tältutflykt (!).

På fredag har jag upprop och registrering i skolan, så jag åker till Uppsala idag eller imorn. Känns ganska skönt att komma tillbaka, och jag är taggad på att göra bättre ifrån mig den här terminen. Har nästan bestämt mig för att börja ett nytt liv också, med mindre godis och mer rörelse. Haha. Kul. Får se hur det går.

Nu ska jag ner på stan och köpa BARA nödvändiga saker.

1 kommentar:

Teresa sa...

Bra, vi kan träna ihop! Jag ska nämligen också försöka mig på det nyttiga livet. Går rätt okej hittills. Slutat äta godis (har hållt mig från det i en vecka). Glass är dock okej, så jag vet inte hur riktigt duktig jag är egentligen. Men men.