torsdag 19 augusti 2010

Ute i svängen

Det är mycket som händer just nu. Jag är fattig som en kyrkråtta och försöker bara få dagarna att gå fram tills löning på onsdag. Igår var den längsta dagen i mitt liv tror jag. Räcker att säga så tror jag. Tvingades upp vid sju imorse eftersom Christian skulle skriva tenta i Uppsala klockan nio. Fick skjuts hem och sov vidare med katten utsträckt bredvid mig. Åt en skål Coco Pops när jag vaknade och sedan har jag mest legat med datorn i knäet och gjort ingenting. Ikväll ska jag på Toves vernissage på Kloak. Ska bli väldigt trevligt. Helgen är också fullspäckat, med någon slags utgång eller likande imorn och kräftskiva på lördag. Hur jag ska ha råd att köpa kräftor har jag ingen aning om. Får väl dricka vatten och äta bröd istället (en baguette ska jag nog ha råd med).

1 kommentar:

papa b sa...

trevligt med kräftskiva