lördag 28 augusti 2010

SATC2

Såg precis Sex and the City 2. Alltså. Kan ju faktiskt vara den sämsta filmen typ... någonsin. Så. Sjukt. Lång. Och. Tråkig.

Idag har jag haft upprop. Registrerade mig för amerikansk litteratur-kursen och fick reda på att jag ska ha läst en bok redan till fredag nästa vecka. Bara att sätta igång alltså!

Efter uppropet åt jag lunch med Bettina och Teresa, och köpte en mobil. En mobil! En alldeles ny som jag kan sms:a med utan att få panikångest. Fin är den också. Känner mig som en business woman när jag går runt med den.

Imorn ska jag på Toy Story 3, 3D. Ska bli mycket spännande. Älskar Toy Story.

1 kommentar:

Teresa sa...

Jag såg SATC 2 i kväll. Den var lång. Och trist. Till och med tristare än ettan.

Kul att du (fortfarande) älskar din nya mobil! Har den några roliga funktioner?

See you Monday. Jag ska läsa boken och tvätta hela dagen i morgon, tänkte jag.