tisdag 23 november 2010

VA??

VARFÖR HAR INGEN BERÄTTAT FÖR MIG ATT WILLIAM OCH KATE ÄR FÖRLOVADE? HALLÅ?

Gud. Känner mig helt uppspelt. Hatar när jag får reda på sånt här för sent, och på natten, för då finns det ju ingen att prata med. Såg den här intervjun, och jag gillar verkligen Kate. Hon verkar så nervös och snäll. Stackarn. William verkar jättegullig också, älskar det där på slutet när hon typ svamlar lite och han klappar henne på knäet och är jättesnäll. Värsta drömprinsen typ. Höhö. Fattar ni... drömprins... prins....hehehe. I alla fall, gud vad roligt med ett till bröllop! Och redan nästa sommar! Wiho!

3 kommentarer:

Malva sa...

HAHAHA. Såååååå efteeer! Loser. (acilinde)

sara sa...

April till och med! vi kan gärna byta stad fram tills dess för jag är redan så TRÖTT på detta. kram

Jenny sa...

Hahaha haha. Sorry.