lördag 4 december 2010

Önskelista

Det är nästan lite sent att skriva en önskelista, men här kommer min i alla fall:

  • BRA kniv(ar)
  • Buffy, säsong 3 och framåt
  • Påslakanset, jag tycker t.ex. att det här är väldigt fint:


    Visit hm.com


  • Lakan från H&M Home, gillar både det rosa och det gråa, titta här.
  • Överkast. Vill jättegärna ha ett fint överkast. Gillar det här, men det är ju snordyrt, så kanske bara kan vara lite inspiration. Vill inte ha något vitt och tråkigt. Till dubbelsäng! Jag tror att Moderna Hem har fina.
  • Kokböcker (fast det kanske man ska spara till julrean). Vår kokbok, italienskt, och framför allt stora kokböcker med inte allt för svårlagade rätter, och många recept!
  • Audrey Niffeneggers nya bok, Her fearful symmetry. På engelska! Såg att den fanns på svenska också, men den vill jag inte ha.
  • En servis. Med det menar jag fyra tallrikar, fyra assietter och fyra djupa tallrikar. Behöver inte vara nåt jättefancy, gillar IKEAs TRIVSAM-serie i grönt, eller FÄRGRIK (hela serien för 299 kr!), också i grönt.
  • Pussel. Mycket färger!
  • En skrivare. Och en livstidsförbrukning av patroner, annars är det nog inte värt det...
  • En trådlös router.
  • Kofta. Lång, kanske grön eller grå eller beige. Kanske någon av dessa:


    Visit hm.com


    Visit hm.com


    Visit hm.com

    Eller någon annan liknande, Sara, du har säkert bra koll på koftor.
Nu kommer jag inte på något mer. Får lägga till om jag har glömt något viktigt. Familjen, vad önskar ni er?

1 kommentar:

ErixZone sa...

Eftersom jag har samma namn som din bror så räknar jag in mig själv som familj som ska önska sig julklappar: Jag önskar mig en iPad:)