måndag 13 december 2010

Sista veckan

Åh, vad jag längtar efter jullov just nu. Låtsas inte om att jag ska jobba. Jag och Teresa är nästan klara med uppsatsen, hon tog på sig redigeringen (för att det tydligen är "kul"... what?), och efter det har vi bara slutsatsen kvar. Typ. Blir nog okej, i alla fall.

Jag har tenta nästa måndag. Vet inte riktigt hur jag ska hinna plugga. Behöver skaffa mig lite disciplin.

I helgen har jag tagit det lugnt, som vanligt. Såg nobelfesten med Malva och Linus i fredags, och sedan har jag bara hängt hos Christian resten av helgen. Orkar inte gå hem. Det är kallt och tråkigt hemma hos mig.

Nu ska jag fortsätta titta på Chuck, och sedan lite Vampire Diaries.

1 kommentar:

Teresa sa...

Alltså ... Det är ju inte som om jag frivilligt sitter och redigerar saker, men det är ju helt klart roligare att redigera än att skriva hela skiten från början.
Ska dock bli skönt när vi lämnat ifrån oss den på onsdag. Så otroligt skönt ...
(Ordverifiering: plingi)