lördag 18 december 2010

Engelska parken

Jahapp. Här sitter jag. I skolan, på en lördag, helt ensam. Det är lite läskigt faktiskt, fast ganska avslappnande. Inte så många här, men det är nästan aldrig helt tomt.

Försöker plugga till tentan men det går lite halvbra. Tänk att julafton är om mindre än en vecka! Helt sjukt. Mest sånt jag sitter och tänker på, att tiden går fort och vad mysigt det ska bli att klä granen och så. Orkar inte tänka på långa vokaler och latinska lånord i engelskan. Tyvärr så har jag ju inte riktigt något val.

Nu ska jag skriva pluggkort. Vad gör ni?

3 kommentarer:

mamma sa...

Skulle koka knäck.Ingen sirap...fast pappa sa att VI ALLTID HAR SIRAP I SKAFFERIET, SÄKERT TRE FLASKOR ,SÅ DET KÖPER JAG INTE!
kram

Teresa sa...

Haha! Vad roligt att samma sak händer i andra familjer också och inte bara i vår! (Situationen med sirapen alltså.)

Jag sitter hemma och pluggar och orkar inte tänka mer på historisk lingvistik. I morgon ska jag göra exampeltentorna så då lär jag väl få panik och gråta över att jag inte pluggade bättre i dag. Men sånt är livet. Som student. Visst?

Teresa sa...

AHAHAHA! Ordverifiering: sudde (!)
Roligaste ordverifieringen hittills.