torsdag 24 mars 2011

Dan före dan

Inte julafton alltså, utan tentadan. Hatar den här dagen och den här kvällen. Böckerna ligger slängda runt om i rummet, och det känns som att man borde läsa hela tiden ända fram tills att man är tvungen att gå till tentan typ, men jag brukar lita på min magkänsla. För mig är det i alla fall så att det till slut tar det stopp. Jag känner det i hela kroppen, nu kommer jag inte att lära mig något mer. Så, då slutar jag. Fast det känns ändå som att jag borde fortsätta.

Har längtat efter imorn så himla länge nu. Pengar på kontot, färdigskriven tenta, lunch och stan med Teresa, riskkväll i korridoren. Åh.

1 kommentar:

Teresa sa...

Och det var roligt! Jätteroligt faktiskt. Fast jag vet inte om du verkligen fick så mycket gjort med själva heminredandet ... Och inte jag med jackletandet heller. Men god lunch!

Ordverifiering: toedie. Toadie? Toe-dye? Toe-DIE?