måndag 13 februari 2012

Animerade kattbebisar

Den här helgen har jag inte gjort någonting. Har inte tagit mig ur lägenheten, förutom i fredags när jag lunchade med Malva och Maja (åt världens godaste skagentoast på Café Linné Hörnan - med handskalade räkor). I fredags spelade jag Lego Pirates. Det gjorde jag också i lördags, och igår, och spelade till 100% då. Jag har också tittat på Melodifestivalen (dåligt den här veckan), Sherlock och Puss in Boots. Alltså, hur är det möjligt att en animerad kattunge kan vara så söt att man får lite ont i magen?



Hur som helst, jag tror att det här blir en bra vecka. Imorn är det alla hjärtans dag, så jag har varit och handlat enorma mängder mat idag för att kunna laga en mysig trerätters middag imorn. Det är min sista lediga dag mellan kurserna, för på onsdag drar språkpolitiken igång. Kan nog bli intressant! Annars ska jag försöka träna lite i veckan, gym någon gång och boxning med Maja på torsdag. På fredag kommer Malva och Sara (och förhoppningsvis Tove) hit för att gå ut på nation. Rooligt!

1 kommentar:

Teresa sa...

Jag har pratat lite med Daniel om att skriva om scifi communities, och han sa att det fanns en väldigt bra uppsats i expeditionen som handlar om the Hunger Games, som också tar upp lite om fans och sånt. Så nu ska jag ta och läsa din uppsats. Muahaha.

Ordverifiering: elablity. Låter lite som equality. Eller elate-ability, vad nu det skulle vara.