torsdag 16 februari 2012

Kopiering och boxning

Idag har jag kopierat i typ två timmar. Överdriver inte ens! Helt sjukt. Ska inte gå in närmare på det eftersom jag tror att det är lite olagligt, men i alla fall. Var i skolan från 10-16 ungefär, och sedan gick jag hem, slängde i mig en bit lasagne och cyklade med Maja till Friskis. Vi boxades i en timme, men det kändes som tre eftersom jag hade noll energi. Jaja, skönt att ha det gjort i alla fall. Förtjänar att slöa i soffan framför Lego Harry Potter hela kvällen.

Imorn kommer som sagt Malva och Sara hit, så det blir utgång på kvällen. Ska bli superroligt, länge sedan jag var ute på riktigt här i Uppsala.

1 kommentar:

Teresa sa...

http://wins.failblog.org/2012/02/15/epic-win-photos-flip-it-and-reverse-it-win/

Tack för kopieringen, hoppas pengarna har kommit/dyker upp i morgon... Och ha så kul i helgen!