måndag 3 januari 2011

My list

Måste ju också göra en vill-se-lista, precis som mina systrar. Har ju redan börjat med de Golden Globe-nominerade filmerna, men utöver dem vill jag se dessa filmer i år:

  • Beastly
  • I Am Number Four
  • Water for Elephants
  • Thor (skojar du Jenny, verkar ju astuff)
  • The Hangover 2 (Sara, när du kommer till Peters student kan vi se den! Den har ju faktiskt premiär bara två veckor innan, och det ska vi väl kunna vänta på)
  • X-men: First Class (älskar X-men)
  • The Green Hornet
  • True Grit
  • Transformers: Dark of the Moon
  • Limitless (har en liten soft spot för Bradley Cooper)
  • Harry Potter and the Deathly Hollows Part 2 (jag gillade Part 1 mycket)
  • The Girl With the Dragon Tattoo
  • Jane Eyre (!!!!!!!!!!!!)
  • The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 1
Ja, får bli mycket bio då... hm.

Annars mår jag bra, har äntligen fått lite jullov och myser här hemma.

2 kommentarer:

Teresa sa...

Hallå där, om du kommer till uppsala på torsdag så måste vi träffas rätt tidigt, för jag ska eventuellt på middag klockan 16-17 nån gång.

Ordverifiering: supesque.

Chat Singh sa...

Nice list, but I agree with Jenny in regards to Thor. I'm excited about True Grit, looks awesome.

I also secretly want to know what happens to that miserable girl in Twilight and her emo 'boyfriend'.