lördag 24 april 2010

Dear John

Min ensamma kväll har ägnats åt grammatikpluggande, Glee och Dear John. Grammatikpluggandet gick ganska bra, Glee var trevligt som vanligt, och Dear John började bra. Jag hulkade mig igenom halva filmen och sedan blev det... ja, ganska trist. Slutet var abrupt. Sådant gillar jag ej.

Nu ligger jag i min säng och slötittar på The Notebook. Kände att det var dags att se en film efter en av Nicholas Sparks böcker som faktiskt är bra (boken är inte bra dock, den suger).

Imorn är det lördag och jag känner på mig att det kommer bli en strålande dag.


See you soon, then.

1 kommentar:

Teresa sa...

Så 'Dear John' var inte speciellt bra? Det trodde jag faktiskt att den var ... Fast 'The notebook' är faktiskt i en klass för sig när det kommer till tragiska/romantiska filmer.