fredag 9 april 2010

Jenny, Sara, Chat och Peter - I HATE YOU!

Jag gör verkligen det. Era jävlar! Ni med era superbra idéer. "JA! Jag vet! Vi tittar på två skräckfilmer varje kväll under hela påsklovet! Det blir jätteroligt!". Fan vad ni är dumma. Alla filmer med läskiga saker som kryper på taket i mörkret och helt sjukt konstiga barn och virus och ännu fler psykopatiska barn har förstört mitt psyke totalt. Det var jävligt svårt att sova igår ska jag säga er. Så fort jag släckte lampan tyckte jag att jag hörde någon tassa runt i rummet. Datorstolen förvandlades till en mördare och jag tyckte att det lät som att någon kissade i badrummet, vilket resulterade i att jag flög upp ur sängen, kastade av mig täcket, fick för mig att täcket var ett spöke och nästan började gråta av rädsla. Så, bara så ni vet - YOU SUCK.

2 kommentarer:

Domesticated Ape sa...

Haha, my bad! You still have Paranormal Activity to watch... next time yeah? :)

sara sa...

stackars lilla sofia. Gor som jag, hall for ogonen varje gang nat hoppar fram. Da far man inga mardrommar alls.