lördag 17 april 2010

Lista

Det är lördag, jag är ensam och uttråkad och jag tänker göra den här listan vad ni än säger. Snodd från Teresa.

10 FAVORITER


Färg: Svart. Muntert va?
Mat: Kött. Blodigt.
Band: Haha. Nej, nåt sånt har jag inte.
Film: 2012. Nej, jag skojade bara. Mission Impossible 2! Höhö. Nu ljög jag igen. Kommer inte på nåt bra. The Incredibles (bara för att alla blir så chockade när jag säger att jag gillar den).
Bok: The Time Traveler's wife - Audrey Niffenegger.
Sport: HAHAHA. Visst.
Årstid: Försommar (om det räknas som en årstid).
Veckodag: Torsdag, särskilt torsdagskvällar. Tror att det kommer från att handlingen alltid var på torsdagar, och att man vet att det bara är en dag kvar innan helgen.
Glassmak: Pecannöt.
Tid på dygnet: Natt.

9 FÖR TILLFÄLLET

Humör: Trött och har lite panik för allt plugg. Ganska glad annars. Solen började skina för ett tag sedan.
Smak: Vadå? Fattar inte. Snus?
Kläder: Jeans och t-shirt.
Bakgrund: Rihanna (sorry Malva).
Nagellack: Kul skämt.
Tid: 16.51
Omgivning: Christians rum.
Irritationsobjekt: Att Bella&Tyra Show laggar för mycket för att man ska kunna titta på det.

6 HAR DU NÅGONSIN

Dejtat någon av dina bästa vänner: Typ.
Brutit mot lagen: Nej.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Ja. Badkar is the shit.
Varit med på TV: Nej. Var med i tidningen en gång dock. Ett uppslag om hemliga talanger. Det var en stor bild på mig med mina ögonlock uppvikta.
Kysst någon du inte känner: Typ.

3 PERSONER

Du kan berätta allt för: Malva, Christian och Gud.
Du tycker om: Just nu tycker jag extra mycket om mina tre syskon.
Du inte gillar: Marcus Birro och de som dödar delfiner (det är ju fler än tre, men ändå).

2 VAL

Kaffe eller te: Inget, men om jag måste välja så kaffe.
Vår eller höst: Vår.

1 ÖNSKAN

Att jag kunde få lite koncentrationsförmåga och läsa ut Poe.

2 kommentarer:

Teresa sa...

Nej, måndag kan jag inte plugga med dig, för då ska jag till Stockholm på förmiddagen och hälsa på en kompis som har fått barn och på eftermiddagen så jobbar jag. Resten av veckan kan vi plugga dag och natt, dock. Det är helt okej.

Apropå ingenting: Har ni fått tillbaka er uppsats?

P.S. Poe är skittråkig. Eller, egentligen inte, men just nu så är han det.

Ordverifiering: Sailce. Lite som 'solice' (om det nu stavas så!), fast med a i stället för o och dessutom med bokstäverna på lite fel plats. Men det var ganska nära i alla fall.

sara sa...

Gud? Haha. Rolig lista. (Jag alskar listor) kramis