torsdag 8 april 2010

Home sweet home

Tillbaka i Uppsala igen. Känns bra, men jag är lite deprimerad eftersom jag är helt ensam. Christian skjutsade hit mig (han hade lektion idag) och sedan åkte han hem igen. Elaking. Fast egentligen var det kanske bra, hade nog inte kunnat skriva min uppsats och min lilla bokrapport annars. Jag har ätit Burger King och köpt massor av godis som jag inte orkar äta nu eftersom jag är så mätt att det känns som att jag ska sprängas.

Har beslutat mig för att ta tag i skolan på riktigt nu igen. Det är inte så mycket kvar, så nu jävlar ska jag försöka bättra mig. Försöka komma ihåg att jag faktiskt gillar skolan.

Påsken var superbra. Det var sjukt roligt att hela familjen var där. Vi såg skräckfilmer varje kväll och åt massor av chips/ostbågar/jordnötsringar/hjärtan (alla måste ju ha en egen påse).

Nu ska jag titta på alla Lostavsnitt som jag har missat.

Inga kommentarer: