fredag 23 april 2010

Ensamtid

Idag är jag helt ensam. Malva har åkt hem för att jobba och Christian tentapluggar. Det är ganska skönt hittills. Jag har åkt till Ica och köpt mat och massa goda saker till mig. Ikväll ska jag äta jordgubbar (bara 10 kr!) och popcorn. Inte tillsammans dock. Efter att jag kom hem från affären har jag försökt nöta in lite grammatik. Det går segt och jag vet inte om jag gör några framsteg. Svårt att avgöra liksom. Det är ju inte som att komma ihåg 500 år av historia, där vet man ju vad man minns. Fick i alla fall sitta i solen på balkongen och plugga i tio minuter, innan solen försvann. Det var trevligt.

Okej, tillbaka till pluggandet.

1 kommentar:

Teresa sa...

Alltså, grejen är ju att det ÄR ett jättebra tips! Men jag vet liksom inte hur man gör ...
Förresten så tror jag att du är bättre än mig på grammatik. Du var det i höstas i alla fall.