torsdag 22 april 2010

Jag stjäl

Jag har stulit den här lilla list-grejen från HanaPee. Hon är tuff.

Visste du...

att jag vill
att det ska bli måndag efter tentan så jag slipper leva med konstant panik.
att jag har börjat på ett nytt pussel idag.
att min senaste kyss känns som att det var alldeles för länge sedan (fast det var det inte).
att jag lyssnar mycket på Malva, för hon pratar hela tiden. Fast, om jag ska vara ärlig så lyssnar jag inte hela tiden, men jag hör ju surret i bakgrunden.
att jag funderar på om världen håller på att gå under med tanke på att det är snöstorm en vecka innan maj.
att jag pratar bebisspråk med Malva jätteofta.
att jag inte gillar när toaletten är upptagen. Får panik.
att min första riktiga kyss måste ha varit värdelös för jag kommer inte ihåg den.
att jag avskyr när folk snackar skånska. Fattar det inte.
att kärlek är att inte kunna vara nära nog.
att jag gillar Rihanna jättemycket. THERE, I SAID IT!
att jag alltid kommer att gråta när jag tittar på The Notebook.
att jag är förälskad i vårt badkar. Har badat varje dag i en vecka.
att sist jag grät var igår.
att min mobiltelefon är så JÄVLA dålig. Vill mörda den varje dag. Funderade på att slänga i den i badvattnet nyss.
att när jag vaknar på morgonen är jag aldrig pigg. Lite sorgligt.
att innan jag går och lägger mig brukar jag titta på Mad Men.
att jag just nu tänker på att den där killen i reklamen för Philips rakapparater (han som hatar när hans tjej vinner över honom) verkar vara lite svinig.
att i morgon kommer jag att plugga HELA DAGEN.
att jag hoppas att jag åtminstone kommer plugga lite imorn.
att jag verkligen vill att det ska vara fint väder på valborg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

<3 YOU

Teresa sa...

Jag snor listan. Hoppas det är okej.

Teresa sa...

P.S. Ursäkta för att jag är så grinig hela tiden nu. Det är tentaångesten som talar. Konstant.