söndag 18 april 2010

Den där jävla Poe

Jag vet att jag säger mig vara intresserad av litteratur och vill läsa klassiker, men fanimej vad Edgar Allan Poe är trist. Har tvingat mig igenom halva boken (det är ju noveller typ, så det gör det lite lättare eftersom man kan sätta upp små mål för sig själv) och ska försöka läsa klart resten ikväll. Annars har jag ratatouille på spisen. Den puttrar sådär supermysigt. Vad huslig jag är!

Är helt besatt av Rihanna för tillfället. Det är ju lite pinsamt.

Igår hängde jag och Christian hos honom (eftersom Flogsta enligt honom är H E L V E T E T) och jag minns inte riktigt vad vi gjorde. Spelade Harpan mest. Också något jag har blivit helt besatt av, men nu har Malva slagit ett helt ouppnåeligt rekord (8000 någonting) så jag känner för att ge upp.

Ha en trevlig söndagskväll hörni. Nu ska jag återgå till piss-Poe.

1 kommentar:

Teresa sa...

Jag har svårt att samla energi inför den här tentan alltså. Hur går det för dig?