onsdag 14 april 2010

Livet i bilder

Malva har köpt en superkamera. Det är väldigt roligt. Här är idag och igår i bilder (bilderna blir inte lika bra när man laddar upp dem):


Malva ville inte att jag skulle ta kort på henne men det gjorde jag ändå.

Vi inspekterade våra blommor. Linus mådde bra.


Min blomma mådde inte alls bra.


Här sitter vi och tittar på TV.


Vi spelade Bezzerwizzer! Jag vann. Såklart.


Vanlig kväll i det Emanuelssonska/Holmbergska vardagsrummet.


Sofia 10 år.


Tintinlocken var outrageous som vanligt. Efter 100 självporträtt och ungefär en miljon spelade partier av Harpan gick vi och la oss.


Köket imorse.


Jag posade.

Vi har så vacker utsikt från balkongen.


Det är verkligen superduperfint.

Vi gick på promenad till Ica.


Skuggor. Väldigt artsy.

Fett cool i Raybans. Tack Jenny!

Vackra Flogsta.

1 kommentar:

Teresa sa...

Har du varit i Luthagen? Vackrare. He he.
I alla fall ... Det jag skulle fråga om du kommer ihåg att vi ska plugga hela dagen i morgon. Räknar kyligt med att vi syns på föreläsningarna.