måndag 24 maj 2010

The End

Såg precis de två sista avsnitten av Lost. Känner mig lite tom, men rätt nöjd ändå (efter att ha pusslat ihop det jag inte förstod med hjälp av forumet på tv.com).

Vet att det har varit dålig uppdatering, jag har deppat hela helgen efter att för första gången i mitt liv fått underkänt på ett prov (uppsatstentan). Ni kan nog inte riktigt förstå hur mycket det tog på mitt självförtroende (och stolthet). Har i alla fall förlikat mig med det nu och beslutat mig för att skriva en perfekt uppsats på omtentan.

På torsdag har jag hemtenta i litteratur också. Känner mig väldigt nervös, men det ska nog gå bra. Jag har fått ett litet uppvaknande. Måste sluta rusa igenom allting.

Annars har jag och Christian mest tittat på Dark Angel hela helgen. Jessica Alba är min drömkvinna.

3 kommentarer:

sara sa...

Usch det maste verkligen ha varit skitsvart. Kan inte tanka mig dig fa underkant pa nanting. Kramis

Sofia sa...

Haha. Tack. Får mig att känna mig mycket bättre. Trodde inte heller jag kunde få underkänt men tydligen...

Bro sa...

Welcome to my life! Nerå, men se det positiva, man lär sig av sina misstag :)