tisdag 18 maj 2010

I blom

Jag har inte så mycket att skriva egentligen. Det blommar i träden utanför vårt hus och Flogsta är inte lika deprimerande egentligen. Jag och Christian gick ner på stan idag, förbi bryggorna vid Fyrisån som var fulla av människor. Inte en plats ledig. Jag har min sista lektion imorn, och framtiden känns ganska tom. Vet inte riktigt vad jag ska ägna mig åt de nästkommande veckorna. Ligga på en filt och läsa böcker som jag själv har valt att läsa kanske. Jag åt bigarråer idag. 37kr för en pyttepåse, men det var det värt.

2 kommentarer:

Teresa sa...

Det är Ida W som blev 'nollningskoordinator' inför hösten. Jag sa att du var intresserad av att hjälpa till, hoppas det är okej. Antar att hon kommer att kontakta dig förr eller senare, annars får väl du kontakta henne.

sara sa...

Det later harligt med en tom framtid. Sommaren har antligen kommit till London, idag var det 30 grader. Och jag har en skitjobbig vecka framfor mig! Men men. Kram syster