fredag 7 maj 2010

Hem till gården

Vad roligt det skulle vara om min familj bodde på en gård. Då skulle man på riktigt kunna säga att man skulle åka hem till gården. Jag ska i alla fall hem till Västerås idag. Lite spontant beslut men det finns inget att göra i Uppsala den här helgen.

Idag har jag skrivit min förhoppningsvis sista salstenta för terminen (om jag inte behöver göra nån omtenta, men det tror jag inte). Nu är det bara två böcker kvar att läsa (jag ska jobba hårt på Great Expectations i helgen) och den där film-uppgiften, och sedan en hemtenta i litteratur den 28:e maj, sedan är jag klar. Åh, så skönt.

Nu ska jag packa ihop lite kläder och diska, sen blir det buss hem. Trevlig helg!

1 kommentar:

Teresa sa...

Är inte hemtentan den 27:e? (Och nej, du lär ju inte behöva göra någon omtenta.)