måndag 10 maj 2010

Short week

Tillbaka i U-town igen men det blir en kort vecka här. Redan på onsdag eftermiddag åker jag hem till Vässan igen för att umgås med min bror över Kristi himmelfärd. Jag längtar lite, för jag började spela Sagan om ringen på Xbox i helgen, och nu vill jag tillbaka och spela mer. Världens roligaste spel!

Sjukt att det är maj men det är så kallt att jag frös så jag skakade när jag cyklade hem från Christian idag.

Jag borde läsa Great Expectations men jag orkar inte riktigt. Efter Top Model ska jag lägga mig i badet och läsa.

Är avundsjuk på Jenny som är i London nu. Fusk.

2 kommentarer:

Teresa sa...

Alltså, jag som inte är så bra på såna här tekniska grejer egentligen undrar vad det är för skillnad på en kompaktkamera och en digital (typ en ixus, som jag har nu)?
Ordverifiering: 'outowle', out-owle(d), som i ut-ugglad, fast utan d på slutet. Så jäkla bra ord. Ska jag börja använda dagligen.

Teresa sa...

Såg du fördelningen på tentan? 45 % underkända! Och bara 11 % fick VG. Är dock ändå lite besviken på att jag 'bara' fick G ... Fast jag vet att jag borde vara nöjd.