söndag 2 maj 2010

Valborg

Det är söndag och jag är ganska trött. Det har varit en lång helg. Jag pratade med mamma igår runt halv sex på kvällen och var alldeles förvirrad över att de inte hade åkt hem till Västerås än. "Men lilla gumman, det är ju lördag?", sa hon och jag förstod inte alls särskilt mycket. Kanske för att jag hade sovit väldigt lite natten innan och ganska mycket på dagen. Valborg var rolig, men utmattande. Vi försökte gå upp vid sju för att titta på forsränningen men det var ganska omöjligt. Runt halv tio kom vi hemifrån, gick igenom ett Uppsala fyllt av en miljon människor och slog oss till sist ner i parken. Champagne är inte särskilt gott till frukost, men melonen var godare. Det var jättevarmt och jag och Malva kissade ungefär 10 gånger. Vi hängde i parken tills Sara kom, åkte buss hem till Flogsta, hälsade Linus, Rickard och Kim välkomna och gick sedan ner till stan. Kvällen slutade hos Christian med kebab, 90-talsmusik och försök att väcka en väldigt trött Eric. Till sist gick vi hem och somnade på tre sekunder.




1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh vad fiinT! TACK änu en gång!! Det var sjukt bra att få komnma till er! PUSS!//Saris