torsdag 30 september 2010

Ett bra betyg

Det är ju sanslöst vad vi behöver bekräftelse egentligen. Här har jag gått i flera veckor och deppat över att skolan är så jobbig och att jag är så dålig, men så får jag tillbaka en uppsats med betyget VG idag, och nu känns det som att jag skulle kunna erövra världen med min intelligens. Typ. Hemskt, egentligen.

Ikväll ska jag inte sitta hemma. Jag har fredagskänsla, och jag ska hem till Malva och Linus (fortfarande konstigt att inte säga hem till mig) och dricka vin och sedan gå ut på Stocken. Det blir bra tror jag. Nej, nu måste jag välja kläder.

Ha en bra torsdagskväll!

1 kommentar:

Teresa sa...

Erövra på, säger jag bara! Och förresten så måste jag säga att du alltid säger smarta saker på litteraturlektionerna, så det finns ingen anledning att deppa över det i alla fall.