måndag 6 september 2010

Party, passiv och produktiv

Hej grabbar! Vet att ni vill höra om min helg, så here goes:

I fredags var jag på inflyttningsfest i observatoriet (där jag bodde förut). Hade lite lust att mörda de som hade lyckats få tag på den lägenheten men tänkte att det nog inte var värt det. Efter festen gick vi till Snerikes där jag tvingades dansa killdans (hoppa runt i en cirkel och se allmänt ful ut). Staplade hem på väldigt ömma fötter och somnade snabbt.

I lördags gjorde jag ingenting. Köpte kebab, tittade på när (supernörden) Christian satte ihop sin dator, åt Lindt chokladkulor och smällde i mig fler salta pinnar än jag kan räkna. På kvällen tittade vi på X-men Origins. Otroligt slö dag.

Igår var jag produktiv. Satt i flera timmar med grammatikuppgifter och översättningar, och läste klart artiklarna som ska vara lästa till fredag. Sedan städade jag och lagade ordentlig mat. Kände mig väldigt duktig.

Imorse vaknade jag med ont i magen och hoppade över grammatikföreläsningen. Har suttit i morgonrock hela dagen, bytte om för typ tio minuter sedan. Det blev alltså en ledig dag, men imorn måste jag plugga igen. Tror jag gör det i skolan.

Kul.

Inga kommentarer: