fredag 10 september 2010

Men jippie.

Jag är helt slut. Hade amerikansk litteratur-seminarium idag och kände mig oförklarligt trött under hela lektionen. Efter det var jag tvungen att vandra ner på stan för att köpa vin. Ikväll kommer nämligen Sara och hälsar på, och vi ska hem till Fanny och dricka vin. Efter den långa vandringen (höhö) så cyklade jag hem till Flogsta, och upptäckte att jag har feber. Kul. Jag har ju ALDRIG feber. Väldigt dåligt tillfälle. Jaja, får väl stoppa i mig några ipren och göra det bästa av kvällen. Sedan ska jag hem och sova. Länge.

3 kommentarer:

Teresa sa...

Man blandar väl inte piller och vin heller! Men hoppas att du mådde så bra att du kunde gå, lät som om du såg fram emot det i dag.
Tycker att vi kan ta en Buzz-kväll hemma hos mig nån gång, och så kan Lena också komma. Jag lär väl förlora, men det kan ju bli kul ändå.

Teresa sa...

Fan vad negativ jag är hela tiden. Nu måste jag sluta. Vi kan ha Buzz-kväll hemma hos mig snart och så ska jag SPÖA ER ALLIHOPA!
(Bättre? Hmm.)

Ordverifiering: jagper. Jag: Per?

Sara sa...

Hej lilla syster, är du frisk nu? kram