tisdag 28 september 2010

Höst, yet again

Det är verkligen höst nu. Som tur är skiner solen, annars skulle jag nog börja gråta varje gång jag gick ut i den här kylan. Jag läste i Metro idag (när jag satt och åt ensam på Burger King - tragisk människa) att polska meteorologer förutspår att vintern kommer bli den kallaste någonsin. Jahaja. KUL! Skitpolacker. Blev lite glad när jag några meningar under läste att SMHI:s meteorologer minsann sa att det är helt omöjligt att förutspå framtiden på det sättet. HAHA! Där fick ni.

Borde förstås plugga men tyckte att det var mycket roligare att kolla in de nya Paradise Hotel-deltagarna. 11:e oktober börjar det! Jippie.

Alltså, jag är verkligen tragisk. På riktigt.

Nej, nu ska jag skriva en uppsats om lärarlicens. Ska bli så himla roligt!

Inga kommentarer: