tisdag 22 februari 2011

Looooooooondon

Om ca tre timmar sitter jag på flyget mot London. Åh, vad roligt det ska bli! Önskar att jag hade lite mer pengar, men vafan. Sara skrattade högt åt mig igår när jag uttryckte min oro över att drabbas av urinvägsinfektion igen, samma dag som jag skulle flyga. Vet inte riktigt varför, tycker att det är en helt normal sak att oroa sig över faktiskt. Hur som helst har jag knaprat tranbärskapslar hela kvällen igår och på morgonen idag. Får hålla tummarna för att det funkar. Annars får jag väl helt enkelt ockupera toaletten under hela flygresan. Undrar om folk skulle bli misstänksamma då och undra om jag höll på att planera nån slags attack...

Vi hörs när jag är hemma!

1 kommentar:

Teresa sa...

Har du kommit hem än eller har du beslutat dig för att förbli i London ett tag? Har iofs aldrig varit i London på våren, men har hört att det ska vara nåt spektakulärt. Lite avis.

Eller har du bara så mycket böcker att läsa så att du inte hinner mycket annat? Kanske är troligare. Jag känner så mycket stress att jag inte kan få något gjort. Mycket opraktiskt.

Verifiering: flatess