lördag 5 februari 2011

Sam, Dean och jag

Jenny väckte mig imorse med att tjata till sig att få använda mitt konto på hdmt för att titta på Supernatural. Sedan Jenny köpte första säsongen åt mig i julklapp när hon kom hem från USA 2006 så har vi sett på Supernatural tillsammans. Varenda avsnitt i fyra och en halv säsong. De senaste åren har det varit lite svårt att titta på det tillsammans med tanke på att vi inte bor i samma stad längre, så nu var det dags att ge upp. Känns lite sorgligt, men hur som helst så har jag haft ett Supernaturalmarathon ikväll. Satan (hehehehehe, om ni har sett 5:e säsongen förstår ni hur roligt det där var), vad bra det är. Roligt och läskigt och spännande på samma gång. Nu har jag två avsnitt kvar av femte säsongen, men börjar bli rätt trött så tror jag sparar dem till imorn.

Annars har jag inte gjort ett dyft den här veckan. Varit i skolan och så, och läst en del, men mest legat i min säng med datorn i knäet och spelat samma Super Mario-bana kanske 100 gånger utan att klara den. Kul.

Sara! Jag vill gå på en guidad tur i The Globe när vi är i London! Kostar bara 10 pund för mig (som är student, 11.50 för dig). Kan vi???

4 kommentarer:

Teresa sa...

Shakespeares The Globe? I så fall: Coolt. Annars få fattar jag inte.

Sofia sa...

Ja, Shakespeares The Globe. Eller hur! Fett coolt!

Mamma sa...

Tycker jag att du ska göra. Där var vi förra året. Du kommer att gilla det!

Sara sa...

Vi kan! kramis