torsdag 3 december 2009

Fri

Idag är jag fri. Jag har ingenting att göra i skolan. Ni förstår inte hur det känns. Jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen, det är helt fantastiskt.

Vi har haft en dag (halvdag för mig) med seminarium där olika grupper fick låtsas vara olika länder i ett Sverige som av någon anledning hade blivit stormakt år 2032. Det var väldigt roligt. Vi var Danmark så nu kan jag massor om Danmarks språkpolitik. Ask me anything! Typ. Min nya kurs är jätteintressant. Språksociologi och språkpsykologi. Sådant jag tycker är roligt. Är himla glad att slippa grammatiken. Fortfarande helt chockad över mitt superresultat på tentan.

I morgon är jag ledig och på lördag ska jag till Älvsjö för Sci-fi mässa, och sedan blir det megautgång med Hedda och co på kvällen. Tror det blir en superhelg. Och ikväll ska jag bli bjuden på middag. Den ni!

5 kommentarer:

Teresa sa...

Åh, sci-fi-mässa ... Roligt!

Unknown sa...

"Megautgång" och "superhelg"...? Vad är det för fel på dig?!

Jag ska också bli bjuden på middag! I morgon. På restaurang. Har bokat bord och grejer. Jag och Linus ska försöka att bli lite som normala par och låter playstationet vila för en kväll. Vi ska gå på bio också. FETT corny... (cotpros)

papa b sa...

oh god. your such girls. iofs bli bjuden på middagar är väl romantiskt. men ja haha

SARA, sa...

vadda for superresultat pa tentan? ska bli sa roligt att ses snart. Kram

Sofia sa...

Teresa: Eller hur! Jag längtar.

Malva: Du får inte glömma superresultat. Jag gillar superlativ helt enkelt. Jag tycker det är väldigt fint att ni ska på värsta dejten. Ha så kul! Och vi ses imorn! YAY!

Rickard: Jag förstår inte. Varför är vi such girls?

Sara: Fick VG fast jag fortfarande inte vet vad kasusmarkeringssystem är! YES! Jag är bäst. Ja, den 18:e va? Ska bli så himla kul! Kram