onsdag 9 december 2009

Visitors

Jag blir lite fundersam. Jag har skaffat mig en sån där snitsig besöksräknare och ser att det har varit 19 unika besökare inne på min lilla miniblogg idag. 19 stycken? Jag vet att det låter fjuttigt men jag tror inte ens att jag har 19 kompisar och jag har definitivt inte berättat om den här bloggen för fler än kanske 10 personer. Underligt.

Jag och Kim har lagat supergod middag. Fläskkarre (som Kim smorde in med vitlök, väldigt mumsigt), potatisklyftor, tzatsiki (duh!) och sallad med avokado. Det är drömmat när man är fattig student. Sedan tittade vi på Paradise Hotel och Real Housewives of New Jersey. Det var helt fantastiskt, det är ju verkligen maffia på riktigt! Väldigt tufft.

Nu ska jag läsa en artikel till mitt sista grupparbete för den här terminen. Känns väldigt skönt. Inte att jag ska läsa artikeln alltså, utan att det är det sista arbetet.

1 kommentar:

Teresa sa...

Har du verkligen ställt in den på unika besökare och tagit bort din egen ip-adress? Annars brukar det generera några extra träffar.
P.S. Trist att lussekatterna var ogoda.