onsdag 2 december 2009

Svinvaccin

Har tagit svinisvaccinet idag. Det var den lättaste sprutan jag har tagit. Det gjorde inte det minsta ont och var över på tre sekunder. Vi lyckades också slippa de milslånga köerna som brukar följa det där vaccinet. Gissar på att de flesta på min skola redan har tagit det. Nu är jag lite nervös att jag ska bli dödssjuk men jag mår faktiskt helt okej.

Efter skolan gick jag ner på stan med Christian. Det är sjukt kallt ute nu alltså, men jag tar det före novemberrusk varje dag. Det enda som är jobbigt är att mitt hår blir helt okontrollerbart. Det blir så statiskt att jag nästan börjar gråta så fort jag rör vid det. Har ätit Mcdonalds. Det var gott. När jag kom hem hade min roomie satt upp en adventsljusstake i köksfönstret och jag blev glad.

I morgon ska jag låtsas vara från Danmark på ett seminarium. Det blir spännande, speciellt med tanke på att jag inte förstår ett ord danska.

Inga kommentarer: