tisdag 15 december 2009

Hej kompisar

Jag känner mig alldeles särdeles tuff idag för jag skriver detta på Kims MacBook. Det går inte så himla bra, den är jättekonstig men den är fin och vi vet ju alla att ytan är det viktigaste. På grund av datorhaveriet har jag beslutat mig för att vara så lite som möjligt i min lägenhet för jag blir gråtfärdig bara jag tittar på min fina dator. Så dagen har därför spenderats hemma hos Christian och på boteckning på V-dala. Den sög för övrigt och fick mig att önska att jag hade ett barn så jag kunde få en lägenhet. Efter boteckningen träffade vi Kim och han lagade jättegod lasagne. Nu ska jag övertala killarna att spela Bismarck. Längtar till torsdag då jag får bada badkar.

1 kommentar:

Unknown sa...

Gjort oss förtjänta av ett par vuxenpoäng för middagen tycker jag, väldigt seriöst styrt. Drog vinstlotten som fick matlåda också, dock lite tråkig utan den fantastiska salladen;)

Synd med lägenheterna, du är välkommen hos mig Malva:)