fredag 11 juni 2010

11:e juni

Idag tar västeråsarna studenten. Stackarna. Det är 14 grader och sånt där regn som man inte kan fly undan. Jag hade typ 30 grader och strålande sol på min student. Då tyckte jag att det var för varmt men idag känner jag mig bortskämd.

Jag vaknade av att jag inte riktigt kunde andas. Hej förkylning! Sedan var jag argare än jag varit på väldigt länge. Jenny tvingade mig att cykla ner på stan och jag var den största bitchen i världshistorien. Tyckte otroligt synd om mig själv. Ringde och väckte Christian och tog ut min ilska på honom lite (förlåt älskling). Tjurade i någon timme men sedan fick jag shoppa lite och då blev jag glad igen.

Har köpt en midsommarklänning. Den är vit och jättefin.

Nu fryser jag så att jag skakar, så tror att jag ska ta ett bad.

Inga kommentarer: